Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh procesů pro společnost poskytující IT služby s ohledem na ISMS a ITSM
Haller, Martin ; RNDr. et RNDr. Vladimír Mazálek, Ph.D., DBA (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem procesů pro skutečnou společnost poskytující služby v oblasti informačních technologií. Výsledkem práce jsou modely navržených procesů, včetně návrhu potřebného informačního systému a vyhodnocení souladu navržených procesů oproti řadě norem ISO/IEC 27000 a ISO/IEC 20000.
Návrh procesů pro společnost poskytující IT služby s ohledem na ISMS a ITSM
Haller, Martin ; RNDr. et RNDr. Vladimír Mazálek, Ph.D., DBA (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem procesů pro skutečnou společnost poskytující služby v oblasti informačních technologií. Výsledkem práce jsou modely navržených procesů, včetně návrhu potřebného informačního systému a vyhodnocení souladu navržených procesů oproti řadě norem ISO/IEC 27000 a ISO/IEC 20000.
Price models and SLA for shared services of data centers
Štefek, Ivan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Cenové modely a SLA pro sdílené služby datových center má za cíl stanovit nejlepší osvědčené postupy, takzvané "best practices" pro tvorbu SLA a ceny za služby datového centra. Práce je rozdělená tematicky na dvě části, teoretickou a analytickou část. V teoretické části obeznámím čitatele se základním názvoslovím jako je outsourcing, důvody a rizika jeho využívaní. Popíši základní modely poskytování IT služeb a taktéž modely pro tvorbu ceny za služby tak, jak jich popisuje literatura. Přitom, se zaměřím na datová centra, kategorizaci TIER a jednotlivé kvalitativní ukazovatele. Analytická část je postavená na analýze informací, které jsem získal na základě rozhovoru s odborníky, kteří pracují pro největší společnosti provozující datová centra v České republice. Na základě těchto informací jsem se pokusil sestavit nejlepší postupy pro tvorbu cenových modelů pro služby datového centra, které se v praxi reálně používají. Konkrétně jde o služby server housingu, server hostingu a virtual server hostingu. Taktéž k službám vytvořím SLA, které bude možné využít provozovatelem datových center v České republice.
Software development ve finančních institucích, porovnání inhouse a outsourcing
Skalická, Lucie ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pejsarová, Simona (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití outsourcingu při vývoji softwaru pro bankovní instituce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je náplní prvních tří kapitol, přičemž první kapitola popisuje proces vývoje softwaru -- životní cyklus softwaru, disciplíny a role vystupující v procesu vývoje, metodiky vývoje softwaru a IT Governance. Druhá kapitola definuje specifika, která ovlivňují způsob, jakým jsou vyvíjeny aplikace pro bankovní sektor. Poslední kapitola teoretické části se věnuje pojmu outsourcing, je zde vysvětlen význam tohoto termínu, jeho historie, důvody, které vedou bankovní instituce k jeho využití při vývoji softwaru a s tím spojená rizika. Dále jsou zde popsány přínosy a omezení jednotlivých modelů outsourcingu, a to dle geografického principu a předmětu dodávky. Praktická část je tvořena dotazníkovým šetřením, jehož cílem bylo získat pohled na problematiku využití outsourcingu jak ze strany tuzemských bankovních institucí jako zákazníků, tak ze strany IT firem jako dodavatelů. Dotazníky jsou přílohou diplomové práce.
IT outsourcing v praxi - případová studie
Myslivec, Oldřich ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Žák, Jaromír (oponent)
Cílem této práce je analýza využívání IT outsourcingu v konkrétní firmě a následná optimalizace některých popisovaných procesů. Na základě teoretických poznatků a za pomocí detailního rozboru stávající situace v oblasti činností a služeb, byla navržena možná optimalizace některých řešení a procesů, jež mohou vést k efektivnější spolupráci mezi klientem a poskytovatelem služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem IT outsourcingu. Jsou definovány jeho základní rysy včetně pozitiv a rizik vyplývajících z jeho zavedení, systematické dělení druhů outsourcingu a také jeho historické souvislosti s možným vývojem do budoucna. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou vykonávaných aktivit a činností v rámci IT outsourcingu klienta. Práci uzavírá vlastní optimalizace možných oblastí jako je identifikace slabých a silných míst v poskytovaných službách, časového plánu, druhů úkolů, dokumentace, komunikace s vedením firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.